Cпадщина В.О.Сухомлинського в дошкільній освіті


Сделано на Padlet

5 коментарів:

  1. НЕ можу забути слів Сухомлинського "Якщо дитина дорослішає і ти її не розумієш, значить загубив її у ранньому дитинстві". Тому поради "Добротворця", засновані на формуванні милосердя, як цінності, мають становити основу спілкування з дитиною іще з дошкільного віку.
    Всім натхнення і творчого застосування доробку великого педагога.

    ВідповістиВидалити
  2. Стаття дуже змістовна та цікава. Нарешті я побачила впровадження сторітелінгу наяву. Цікавий момент з фартушком. Дякую! Обов'язково використаю у своїй практиці.

    ВідповістиВидалити
  3. Багато корисного матеріалу я знайшла в цій статті для себе. Казки Сухомлинського завжди надихають, тим більш в такій інтерпритації. Доречно використано нові та цікаві форми розповіді казок. Молодці! Беруся за шиття фртушка)))

    ВідповістиВидалити
  4. Казки В.Сухомлинського використовуємо щодня - під час ранкових зустрічей, на заняттях, святах, у вигляді настільного, магнітного, лялькового театрів, драматизуємо. Це невичерпне джерело патріотичного, морально-етичного виховання, розвитку творчості. Вже бачила сторітелінг раніше, а тепер обов'язково зробимо в себе!

    ВідповістиВидалити
  5. Я живу и работаю в Кривом Роге, очень интересны инновации в сфере образования. Эту технологи я знаю , использую в работе, детям очень нравится , вызывает большой интерес. И правда, сказки и рассказы Сухомлинского богаты для всестороннего развития ребёнка. Желаю всем обратить внимание на педагогическое наследство Василия Сухомлинского.

    ВідповістиВидалити