Науково – практична Інтернет – конференція педагогічних працівників Петрівського району з проблеми «Реалізація педагогічних ідей
В.О.Сухомлинського в сучасній практиці навчального закладу»
Реалізація ідей В.О.Сухомлинського у системі виховання
Творча спадщина В.О. Сухомлинського для сучасних поколінь педагогів – не вичерпне джерело безперервного розвитку та вдосконалення професійної, психолого-педагогічної майстерності взагалі і дидактичної зокрема. Ми тільки сьогодні починаємо усвідомлювати, як глибоко і масштабно мислив видатний педагог, наскільки чітко й багатогранно бачив основні, стратегічні завдання у формуванні особистості педагога, а через нього й учня.
Цікаві та корисні напрацювання колег говорять про те, як наші сучасники вміють адаптувати досвід педагогів минулого століття та творчо використати його у сучасному освітньому процесі.
Видатний педагог В. О. Сухомлинський був одним з тих вчених, які піднімалися вище інтересів свого класу, які висували прогресивні педагогічні ідеї, що відмежовувалися від офіційної педагогіки. Саме ці ідеї складають основу наступності педагогічній науці і стимулюють її розвиток. Дитинство, підкреслював В. Сухомлинський, твориться з того, що ми, дорослі, залишаємо в своїх дітях. А виховання – це не сума заходів і прийомів, а мудре спілкування дорослого з живою душею дитини.
Погляди Василя Сухомлинського щодо цінності особистості, значення моралі, духовності, формування культури почуттів, значення сім`ї та родинного виховання, патріотизму і громадянськості залишаються актуальними й привертають до його творчості тих, хто хоче, щоб сучасне покоління українців жило в громадянському, демократичному суспільстві.
Творча спадщина В.О. Сухомлинського для сучасних поколінь педагогів – не вичерпне джерело безперервного розвитку та вдосконалення професійної, психолого-педагогічної майстерності взагалі і дидактичної зокрема.
ВідповістиВидалитиМи тільки сьогодні починаємо усвідомлювати, як глибоко і масштабно мислив видатний педагог, наскільки чітко й багатогранно бачив основні, стратегічні завдання у формуванні особистості педагога, а через нього й учня.
Цікаві та корисні напрацювання колег говорять про те, як наші сучасники вміють адаптувати досвід педагогів минулого століття та творчо використати його у сучасному освітньому процесі.
ВідповістиВидалитиВидатний педагог В. О. Сухомлинський був одним з тих вчених, які піднімалися вище інтересів свого класу, які висували прогресивні педагогічні ідеї, що відмежовувалися від офіційної педагогіки. Саме ці ідеї складають основу наступності педагогічній науці і стимулюють її розвиток. Дитинство, підкреслював В. Сухомлинський, твориться з того, що ми, дорослі, залишаємо в своїх дітях. А виховання – це не сума заходів і прийомів, а мудре спілкування дорослого з живою душею дитини.
ВідповістиВидалитиПогляди Василя Сухомлинського щодо цінності особистості, значення моралі, духовності, формування культури почуттів, значення сім`ї та родинного виховання, патріотизму і громадянськості залишаються актуальними й привертають до його творчості тих, хто хоче, щоб сучасне покоління українців жило в громадянському, демократичному суспільстві.
ВідповістиВидалити