Реалізація ідей В.О. Сухомлинського в умовах Нової української школи


Сделано на Padlet

3 коментарі:

  1. Варто проглянути нову термінологію НУШ, відразу розумієш: все нове - це забуте старе. Чи ж не є "рутини" колишніми "ранковими зустрічами" Сухомлинського? А уроки Школи під Голубим небом - чи не пронизані "наскрізними вміннями"? Не помилюся, якщо скажу, що доповнити тлумачний глосарій нововведень сміливо можна, взявши до рук праці Сухомлинського.
    Спробуйте, і ви в цьому пенреконаєтеся. Всім успіхів!

    ВідповістиВидалити
  2. Найвищим рівнем педагогічної діяльності є педагогічна майстерність, яка грунтується на високому фаховому рівні педагога, його загальній культурі та педагогічному досвіді. За переконанням В. О. Сухомлинського тільки творча особистість учителя зможе виховати творця. Творчість є необхідною складовою праці вчителя. Без неї неможливий педагогічний процес. Творчість - необхідна умова становлення кожного вчителя, його самопізнання, саморозвитку, формування педагогічного таланту учителя.

    ВідповістиВидалити
  3. Основне завдання НУШ, як на мене, створення умов для розвитку успішного та щасливого здобувача знань. Про дитяче та учительське щастя Сухомлинський писав багато і часто ставив питання "Чи відчуває людина щастя?".Дуже шкода, що у сучасному "гіперактивному" світі ми не завжди самі відчуваємо, що щасливі і не вчимо відчувати це дітей. Тільки щасливий вчитель може виховати щасливого учня.

    ВідповістиВидалити